След няколко изключително успешни появи на Шарлот Фрий, сега американката дебютира в първата си рекламна кампания за Chanel.
Моделът е изключително популярна сред модните среди като „Момичето с розовата коса“, заради дръзкото коафьорско решение за бонбонен нюанс, който се превърна едновременно в нарицателно и отличителен белег.
Кадрите в кампанията са дело на креативния директор на модната къща, Карл Лагерфелд, който умело заснема нежните нови предложения при слънчевите и диоптрични очила.
Тенденцията за издължени форми тип „котешко око“ владее и сезон есен-зима 2014, решени в смела цветна комбинация между кафяво и златист беж, нежно преливащи в рамките.
Блестящите инкрустации внасят усещане за лукс и движение по моделите, а специално място в кампанията е отредено на иконичния костюм в две части, съчетан с дръзката розова коса на модела.
Всички кадри от рекламната кампания можете да видите в галерията.