Изумителните концепции на Hermes изненадват почитателите на френската марка с всеки изминал сезон.
Тази година, кампанията за есен-зима 2014 подхваща и разказва историята за несравнимата симбиоза между човешкото усещане за свобода и дивия дух на животните.
Любимият на Hermes свободолюбив кон заема основна роля в кадрите за есен-зима 2014, подтиквайки човека да претърпи своята метаморфоза и да открие себе си в сливането с природата.
На фона на богатата природа в Исландия застава Отилия Симон, която демонстрира последните предложения на марката.

Вдъхновени от строгите кройки на мъжкия гардероб, палтата се характеризират със земна палитра, преливаща от златисто, през беж до сиво и класическо черно.
Иконичните за Hermes цветни, ръчно рисувани принтове по шаловете дръзко контрастират на семплата, но практична концепция за дрехите.

Специално място в кампанията е отредено на аксесоарите, сред които масивни огърлици в сложни плетеници и смели чанти в масленозелено и анималистични детайли от алигаторска кожа.
Всички кадри от красивата кампания можете да видите в галерията.














Храните, които тровят мозъка ни всеки ден
Красимир Вълчев: Всеки от нас може да бъде поне мъничко будител
Убийство в София - издирват извършителя
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Бомба от Разград: Легендарен треньор поема Лудогорец
Златната кокошка на Левски е пред нов рекорд
Ботев и Локо се хвърлят днес в "Битката за Пловдив"
Ливърпул уволнява Арне Слот още този уикенд
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Протеинови палачинки с извара
3 картини разкриват какво ви очаква през ноември
Лунна диета за ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар