Като допълнение към основната рекламна кампания за есен-зима 2014, от Prada представят специалните кадри за слънчевите очила на сезона и най-актуалните им тенденции.
Кампанията е дело на фотографа-легенда – Стивън Майзел, който заснема и умело акцентира върху цялостната визия в представите ни за жената Prada.
Родената в Буенос Айрес Мика Арганараз влиза в ролята на главно рекламно лице и демонстрира едновременно смелата и семпла стилистика на модната къща – минималистичен грим със стегната и прибрана назад коса.
Близкият план на портретните кадри акцентира върху новите предложения при слънчевите очила. Милитъри и анималистичен принт се срещат в смелите дизайнерски решения при слънчевите очила с рамки в цветна палитра от жълто, през зелено до кафяво.
Класическите строго геометрични очила с квадратна форма продължават да владеят модния подиум и този сезон.
Значително по-плътните и широки рамки са допълнени и подчертани с многобройни инкрустации и детайли в разноцветни комбинации.
Издължената форма на „котешко око“ е „проследена“ от перфорации с метални елементи, които създават своеобразен ефект на рамка с комбиниране между различни форми и размери.
Всички кадри от рекламната кампания за слънчевите очила на есен-зима 2014 от Prada можете да видите в галерията.