Дългогодишната връзка между Саша Лус и Dior определено става сериозна.
Модната къща наема красивата рускиня, известна с искрящо сините си очи, в своята нова кампания, специално за предстоящите коледни празници.
Този път Саша Лус представя селекцията към Christmas 2014, носеща тематично името „Golden Shock“.
Линията съдържа продукти с иконичния за модната къща дизайн на златните опаковки, които „съдържат“ в себе си ярки и наситени цветове в палитра от сенки за очи, червила, гланц за устни и лак за нокти.
Празничната стилистика е издържана в подходяща златна панделка, ярко контрастираща на стилния силует от черен сатен на рускинята.
До момента Саша Лус е била рекламно лице в кампаниите на Dior, Dior Addict и козметичните линии, като съвсем доскоро се радвахме на кадрите и за есен 2014.
Блондинката представи есенните тенденции с изкусително червено червило пред обектива на известния фотограф Стивън Майзел, а стилист на фотосесията е самата Карин Ройтфелд, известна като един от най-креативните главни редактори на модната библия – Vogue.
Кадрите от последната колекция на Dior, „Golden Shock“, и кампанията за есен 2014 можете да видите в нашата галерия.