Ако не вярвате в поговорката, че „Кръвта вода не става“, то нагледен пример е все по-честата поява на Лоти Мос в кампании на водещи модни марки.
Макар че дискусиите за навлизането на малката Мос варират в двете крайности, очевидно е, че се заформя млада надежда сред британските топмодели.
Сравнително дребният ръст на модела, 165 см, е компенсиран с изразителните скули и напомнянето за първите години на тогава прохождащата в модната индустрия Кейт Мос.
След появата на Лоти Мос в кампании на CK Jeans и Teen Vogue, малката сестра на британския топмодел отбелязва още една главна роля в своята модна автобиография.
За есен-зима 2014, от Red Valentino официално представят своята кампания, на която рекламно лице е Лоти Мос. Кадрите са дело на известния британски фотограф Тим Уокър, който умело представя съпоставка между официални силуети със забавни и закачливи илюстрации.
Контрастната фотосесия демонстрира умението на малката сестра Мос да влиза в различно артистично амплоа, а многоцветните допълнения към веселите студийни кадри от специални елементи са дело на Disney.
Дали това е началото на съвременната Кейт Мос и какво още да очакваме, само времето ще покаже.
Дотогава, можете да видите официалните кадри на Red Valentino в нашата галерия.