Две от най-големите френски марки в модата и хранителната индустрия обединяват сили, за да донесат двойно удоволствие на своите потребители.
Чистото желание за забавление, мистичният дух и ценните качества на водата са водещите концептуални точки в колаборацията между Evian и Kenzo.
Дизайнът на бутилката представя лилаво-жълт принт, който е вплетен в лимитираната серия за 2015 със своята символика – лилавите линии пресъздават Френските Алпи, а жълтите интерпретират чистотата на планинската минерална вода.

Проектът е създаден като част от благотворителната кампания „No fish, No nothing“, която от модната къща инициират в защита на околната среда и предпазване на флората и фауната.
Колаборацията между Kenzo и Evian е поредната съвместна работа за марката минерална вода.

До момента, творци и марки като Elie Saab, Christian Lacroix, Jean Paul Gaultier и Paul Smith са представяли своите дизайнерски решения за бутилката.
Лимитираният дизайн от Kenzo е вдъхновен от операторското майсторство на Дейвид Линч и ще „облече“ както стъклената, така и пластмасовата бутилка.
Можете да видите как ще изглежда новият дизайн на лимитираната серия в нашата галерия.














Историята на ядрените тестове и техният световен отпечатък
Деница Сачева: Минималната заплата ще бъде 620 евро
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Фантастиката става реалност: „Кораб на поколенията“ ще помогне на хората да напуснат Земята
В Антарктида откриха „капсула на времето“ на 6 млн. години
Кои органи на мъжете и жените страдат най-много в Космоса
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Абсолютна легенда! Вижте историята на Карлос Насар + ВИДЕО
От ЦСКА: Мечтата е все по-близо! + ВИДЕО
ВИДЕО: Хебър - Левски
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Да спрем падането и да върнем блясъка: грижа срещу косопада
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
„Майчин дом“ и Фондация „Даная“ започват национална програма за по-добра комуникация между лекари и пациенти
Явор Пенчев: Гарантирахме желаното увеличение на заплатите на младите лекари и медицинските сестри
Креативността ни помага да поддържаме ума си бодър
Остави коментар