Последните обрати при модните тенденции са отразени в новите предложения за есен-зима 2014 на Betty Barclay.
Марката акцентира основно върху разнообразието от силуети, задавайки си за цел да удовлетвори модния глад на жени с разнообразни интереси и вкусове.
На фокус са комбинациите между женственост и модерни детайли, които отразяват майсторството на изработка на марката.
Класическите детайли са допълнени от дръзки контрастни съчетания между цветове, вдъхновение на ежедневната мода в града, асиметрични ципове, принтове и елементи от кожа.
Контраст определено е ключовата дума за колекцията – разкрива се силата на комбинациите между „твърди“ и „меки“ материи като дантела с кожа, вълна с памук и други.
Определено водещата тенденция за сезона, състояща се в изразено спортно вдъхновение, е интерпретирана във всеки един силует – деним, комбиниран с пуловер, официален панталон с памучен топ и класическа парка.
Коктейлните рокли в яркочервено и официалните бизнес-предложения внасят практичността в колекцията за есен–зима 2014, давайки възможност на различните индивидуалности да изразят себе си и своя вкус.
Рекламната кампания със специалното участие на испанката Клара Алонсо можете да видите в нашата галерия.