Дъщерната марка на Prada – Miu Miu, е създадена с идеята да внесе висшата мода в силуета на по-младите дами.
Поставената мисия успешно е изпълнена и с колекцията Cruise за 2015 година.
Кадрите в рекламната кампания са дело на известния фотограф Джейми Хоуксуърт, а на тях виждаме екзотичния модел Натали Уестлинг.
Новото лице на модната къща поставя акцент върху своята емблематично огненочервена коса, с която напълно допълва цветната палитра на силуетите.
Интересна е съпоставката между студийни кадри на предложенията от колекцията и моменти от естествената красота на природата на остров Олхон.

Контрапунктът на предложенията внася поетичният дух в кадрите, акцентирайки върху разнообразието от текстура и материи в колекцията.
Незаменимият усет на фотографа за композиция е завършен с наситена цветна палитра в нюанси на охра, зелен мъх и небесносиньо – основните цветове, с които са представени пейзажите.

Линията се характеризира с флорални елементи, щампи, плетени жилетки, декориран велур и сложни плетки.
Всички кадри от круизната кампания на Miu Miu за 2015 година можете да видите в галерията.














Формулата на дълголетието - сън, правилно хранене и спорт
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Венци Стефанов с изненадващо изказване за ексцесиите в Пловдив
Зоват за победи за ЦСКА с по 5:0, 6:0, 7:0, 8:0!
Ботев Пловдив поиска победа с 4:0 над Локо Пловдив
Левски с Евертон Бала срещу Арда
Любовен хороскоп за ноември
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Нумерологична прогноза за 2 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар