От Burberry винаги са подчертавали характера на своята модна къща и традициите, които задължително спазват.
Своеобразното почитане на британските корени е концептуално завършено с новите рекламни лица за кампанията към колекция пролет-лято 2015 година.
Супер моделът – икона на модната индустрия, Наоми Кембъл, отбелязва първото си участие за Burberry от 2001 година насам.
Кадрите са дело на друга икона в бранша – фотографът Марио Тестино, който дръзко акцентира върху цветните принтове и аксесоари на марката.
Компания на Наоми Кембъл в рекламния проект прави друга британка – Джордън Дън, която отбелязва четвърто поред участие за Burberry.
„Наоми и Джордън – две невероятни британски икони, две силни, красиви жени са двете перфектни лица за новата ни кампания. Винаги е привилегия да се работи с тях.“ сподели Кристофър Бейли, креативен директор на Burberry.
Рекламният проект е завършен със специален видеоклип, който можете да видите по-долу.