От Burberry винаги са подчертавали характера на своята модна къща и традициите, които задължително спазват.
Своеобразното почитане на британските корени е концептуално завършено с новите рекламни лица за кампанията към колекция пролет-лято 2015 година.
Супер моделът – икона на модната индустрия, Наоми Кембъл, отбелязва първото си участие за Burberry от 2001 година насам.
Кадрите са дело на друга икона в бранша – фотографът Марио Тестино, който дръзко акцентира върху цветните принтове и аксесоари на марката.

Компания на Наоми Кембъл в рекламния проект прави друга британка – Джордън Дън, която отбелязва четвърто поред участие за Burberry.
„Наоми и Джордън – две невероятни британски икони, две силни, красиви жени са двете перфектни лица за новата ни кампания. Винаги е привилегия да се работи с тях.“ сподели Кристофър Бейли, креативен директор на Burberry.
Рекламният проект е завършен със специален видеоклип, който можете да видите по-долу.














Бойко Борисов: Казах Бюджет 2026 да се изтегли
След протестите: Час трябваше на депутатите за кворум, за да заработи парламентът
Обилни валежи и опасно време в 15 области у нас
Как генетичният „хаос“ в нашата ДНК влияе върху стареенето
Астрономи на НАСА и УрФУ откриха хиляди екзопланети: Там може да има живот
Човечеството е открило 40 000 астероида
Озоновата дупка е значително по-малка – какво се случва?
Весела Лечева и Ясна Шекарич дадоха старт на първия европроект в спортната стрелба
Еуфория на "Герена": Левски има резерв от 12 млн. евро
Компани прие мъжки загубата, поздрави Арсенал
Всички резултати и класирания в НХЛ
ИГРА: Участвайте и можете да спечелите страхотни награди от "Зоотрополис 2"
3 важни неща, които се правят на Андреевден
Шоколадовите сладки на Кортни Кокс
Таро карта за 27 ноември, четвъртък
Каква е ролята на витамин D при зачатието?
Възпалителни заболявания на бъбреците
Как да предпазим носа и гърлото през зимата?
Хронична възпалителна демиелинизираща полиневропатия – симптоми, диагностика и лечение
Остави коментар
xxxxxxx
( преди 10 години )