Кристиан Лубутен определено отбеляза една изключително креативна и успешна година.
Артистичните умения на дизайнера се открояват както в красивите и стилни обувки, така и в режисирането на всяка една следваща рекламна кампания.
Видяхме иконичните му модели като част от произведения на изкуството и се насладихме на козметичния му дебют.
Сега, като че точно навреме за празниците, в които правим подаръци както на любимите хора, така и на себе си, Кристиан Лубутен представя своята кампания към колекция пролет-лято 2015.
Кадрите разкриват един съвсем различен подход, проследяващ детайлно най-красивите моменти за една жена.
Концепцията поставя последните модели от актуалната колекция точно там, където е най-малко вероятно сами да ги поставим – във ваната.
Въпреки това обаче артистите не познават граници. Креативната идея представя възможността за един съвсем нов поглед, съчетаващ визията на модни аксесоари с красотата на подводните картини.
Основното послание на кадрите е, че буквално не трябва никога да се разделяме с красивите си обувки, особено ако са Christian Louboutin.
Стилните предложения от колекцията за пролет-лято 2015 са вдъхновени от сложните архитектурни решения и романа на Владимир Набоков – „Лолита“.
Специален акцент е поставен върху първите изделия на дизайнера в козметичната индустрия – дебютните лакове за нокти.