Покана за екзотично и артистично пътуване отправят от Missoni със своята кампания за пролет-лято 2015.
Сюрреализмът като движение в изкуството от началото на 20-те години на 20 век, което обединява художници, изследователи и мислители в стремежа да разкрият състоянията на съня и реалността, се превръща в основна двигателна сила и вдъхновение за новата рекламна кампания на модната къща.
Зад идеята застава съвместната колаборация с холандската фотографка Вивиан Сасен, която улавя пролетното усещане в своите кадри.
Рекламно лице е Аманда Мърфи, смело демонстрираща емблематичните за модната къща декорации и принтове от многоцветно райе.
За фон са използвани огледални сфери, отразяващи светлината, екзотични цветя, тропически листа и морски мотиви като миди.
Съпоставката на кадрите между аранжирани флорални елементи и новите предложения е подчертана с многоцветните основи на рекламната кампания.
Цветната палитра материализира жаждата и зараждането на нов живот, свързани със сезона, характеризираща се с нежни и земни нюанси на слънчево жълто, зелено, синьо, оранж, розово и цвят на праскова.
Силуетите се придържат към фееричната линия, издържани в рокли и поли с А-линеен силует, вдъхващи усещане за движение и свобода във визията.
Всички кадри от слънчевата рекламна кампания на Missoni за пролет-лято 2015 можете да видите в нашата галерия.
Заредете се с настроение и позитивно очакване на топлите дни.