Небрежните летни силуети и безгрижните плажни дни ни преследват във всеки един работен ден.
Желанието да се отдадем на заслужена почивка преминава в красиви летни картини, с които мечтаем да се пренесем по морските крайбрежия.
Именно в тази насока от Chloe реализират своята нова кампания за пролет-лято 2015 година.
Основно вдъхновение е комбинацията между вечния ретро дух на 70-те години и бохемските силуети през лятото.
Рекламните лица са Каролин Трентини и Енико Михалик, които са уловени от обективите на холандските фотографи Инес ван Ламсвеерде и Винуд Матадин по време на лежерна разходка на фона на златист плаж.
Силуетите очертават задължителните тенденции за предстоящия сезон, сред които комбинациите между феерични топове и долна част в мини дължини.
Аксесоарите са издържани в характерната за вдъхновението от 70-те години стилистика с овални форми при слънчевите очила и мини размери при чантите.
Материите открояват контраста между лен и деним, а цветната палитра е съставена основно от бяло, тъмносиньо и беж.
Всички кадри от рекламната кампания на Chloe за пролет-лято 2015 можете да видите в нашата галерия.