Небрежните летни силуети и безгрижните плажни дни ни преследват във всеки един работен ден.
Желанието да се отдадем на заслужена почивка преминава в красиви летни картини, с които мечтаем да се пренесем по морските крайбрежия.
Именно в тази насока от Chloe реализират своята нова кампания за пролет-лято 2015 година.
Основно вдъхновение е комбинацията между вечния ретро дух на 70-те години и бохемските силуети през лятото.
Рекламните лица са Каролин Трентини и Енико Михалик, които са уловени от обективите на холандските фотографи Инес ван Ламсвеерде и Винуд Матадин по време на лежерна разходка на фона на златист плаж.

Силуетите очертават задължителните тенденции за предстоящия сезон, сред които комбинациите между феерични топове и долна част в мини дължини.
Аксесоарите са издържани в характерната за вдъхновението от 70-те години стилистика с овални форми при слънчевите очила и мини размери при чантите.
Материите открояват контраста между лен и деним, а цветната палитра е съставена основно от бяло, тъмносиньо и беж.
Всички кадри от рекламната кампания на Chloe за пролет-лято 2015 можете да видите в нашата галерия.














Краят на 2025 г. ще бъде повратен момент за три зодии
Минало и извънземни: Какво крият дълбоките води под леда на Антарктида
На Слънцето се появи зловеща усмивка: Поток от заредени частици се насочи към Земята
Спътници на SpaceX излъчват мистериозен сигнал
Микроби от облаците ще помагат в търсенето на живот на други планети
НА ЖИВО: Хебър – Левски (СЪСТАВИТЕ)
Илиан Илиев си пизна: ЦСКА малко се отпусна
Драмата в Реал: Винисиус на колене пред фенове, играчи и треньори
Христо Янев разкри как успя да възроди ЦСКА
Месечен хороскоп за ноември
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Женски хороскоп за ноември
Защо се будите в 3 през нощта?
Защо топлият душ намалява напрежението?
Какво е синдром на Кушинг?
В Русе въведоха уникален за България метод за разграничаване на фокална от дифузна коронарна болест
Побеляването на косата може би е защитен механизъм срещу рак
Остави коментар