Ако сте си представяли някога как би изглеждала наистина луксозната почивка, Michael Kors дава нагледен пример.
Марката се слави из модните среди като една от най-акцентиращата върху звездния начин на живот, пресъздавайки го всеки сезон с актуални артикули и интересни стилистики.
Рекламната кампания за пролет-лято 2015, заснета от Марио Тестино, не се разграничава от досегашните похвати на модната къща.
Сезонът официално е открит с морски круиз на красива яхта, а последните предложения са представени не от кого да е, а от лицето за вече четвърта година Кармен Педару.
Красавицата си партнира с Бенджамин Ейдем, носейки класически американски гардероб за лятото – изобилие от флорални принтове, морско райе и мрежести рокли.
Цветната палитра се характеризира със стилните комбинации между черно, бяло, беж и тъмносиньо, а любимото златно е поставено като акцент сред бижутата.
Основният фокус при аксесоарите пада върху задължителните за топлите дни слънчеви очила, които внасят елегантна нотка с издължените форми на котешко око, авиаторски модели с цветни стъкла и масивно брандиране по рамките.
Освен задължителните ежедневни предложения, кампанията обръща поглед и на вечерните силуети – роклите с подчертано романтично вдъхновение акцентират с V-образни деколтета и оформящи тялото кройки.
Всички кадри, част от луксозната почивка на Michael Kors за пролет-лято 2015, можете да видите в нашата галерия.