Силното вдъхновение от красотата на 60-те и 70-те години в модата се превърна в изключително актуална тенденция през изминалата година.
Колкото и да смятаме, че няма какво ново да видим, дизайнерите винаги успяват да ни изненадат с все по-красиви и стилни силуети.
Завръщането на бохемската вълна е основна опорна точка и в кампанията на Emilio Pucci за пролет-лято 2015.
Рекламно лице за модната къща е руският супермодел Наташа Поли, която застава пред обективите на фотографското дуо Инес ван Ламсверде и Винууд Матадин.
Кадрите представят свежото флирт настроение от безгрижните летни дни, материализиращо се в силуета с типичен френски почерк и романтични елементи.

Цветната палитра е съставена основно от ярки цветове като лимоненожълто, бяло, розово, бронз, беж и корал.
Визуалната измама в кадрите е постигната с ефект на огледало, отразяващ фееричните силуети, разкрояващите се панталони и дългите макси рокли.
Тематично, прическата на Наташа Поли е решена в отговарящите за ретро духа на 60-те и 70-те години остро стилизирани коси и плътен бретон.
Всички кадри от кампанията за пролет-лято 2015 на Emilio Pucci можете да видите в нашата галерия.














Решиха за почивните понеделници след празник
Централна емисия
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
Среща със Слънцето: Междузвездната комета 3I/ATLAS премина през перихелия си
Минало и извънземни: Какво крият дълбоките води под леда на Антарктида
Ювентус пречупи Удинезе с две дузпи в Торино
Естер Джордано
Митко ще свири на Левски, а Марто на ЦСКА
В Кърджали оцениха Левски на 20 лева
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Женски хороскоп за ноември
Микроинсултът не е дребен инцидент – защо спешната реакция определя съдбата на мозъка?
Как да изберем зимна шапка? Стилово ръководство
Защо топлият душ намалява напрежението?
Какво е синдром на Кушинг?
Остави коментар