Отличителният знак на Lanvin винаги е бил приемствеността и силната връзка между родителите и техните деца.
Фокусът, поставен върху почитането на семейните традиции и отношения в модната къща, датира като задължителна основна ценност от основателката – Жан Ланвен.
Изисканата дама стартира своя бизнес първоначално с лансирането на колекции с детски дрехи.
Разрастването на семейната марка се извършва с добавянето на силуети за жени, които са съчетани стилово с модели за техните дъщери.
Вдъхновението на Жан Ланвен идва от единствената ѝ дъщеря – Мари-Бланш. Дори логото на модната къща е изработено от силуета на майката и нейната дъщеря, които се държат за ръце.
Този мотив е развит изцяло от креативния директор Албер Елбаз и в новата кампания на модната къща за пролет-лято 2015 година.
Фотографът Тим Уокър заснема едни от най-известните модели като Виолета Санчес, Пат Кливланд и Кирстен Оуен, които си партнират със своите деца.
Стилистиката на кадрите демонстрира еднотипни облекла, част от актуалната колекция на Lanvin за сезона, характеризиращи се с официални силуети, модернизиран вариант на класическата черна рокля с масивни златни детайли и феерични кройки в дръзки принтове.
Концепцията на рекламната кампания не е нова за модната къща – кадрите към колекция есен-зима 2014 година бяха с цялото семейство на модела Еди Кембъл.
Тенденцията за партниране между емблематични за индустрията модели и техните деца е доразвита от модната къща и в кампанията за сезона към мъжката колекция.
Семейните портрети за Lanvin можете да видите в нашата галерия.