Мъжките предложения са представени отново не от кого да е, а от новия любимец на марката – актьорът от „Game of thrones“, Кит Харингтън.
Звездата впечатлява със своя изкусителен поглед и мъжественост, напълно съответстващи на моделите за силните половинки.
Металните отблясъци преобладават върху спорните модели високи маратонки, а мокасините са с многоцветен принт.
За по-смелите мъже, пристрастени към модните аксесоари, Jimmy Choo предлагат модел в класическо черно с лак, многобройни инкрустации от камъни и животински елементи в сиво.
Мото-стилистиката вдъхновява позиционирането на моделите, впечатляващи със своите умения да се задържат върху капака на кола или да заредят колата с гориво.
Рекламната кампания на Jimmy Choo за пролет-лято 2015 е дело на Стивън Клайн, а как се е справил легендарният фотограф можете да видите в нашата галерия.














Желание за сладко, кисело, солено - причините за тези сигнали на тялото
Митничари направиха голям удар при Видин
НСО за кадрите с кортежа: Снимащият шофьор е опасен на пътя (+ВИДЕО)
Стрес и тревожност: Мобилни екипи предлагат емоционална подкрепа
Днес Земята е под влиянието на силна магнитна буря
Учените обясниха „невъзможното“ сливане на две черни дупки
Археолози създадоха наръчник за колонизиране на други планети
Кой е създал мистериозните 5200 дупки в Андите в Перу
Искрата е запалена, ЦСКА започва да мачка
Шефът на съдиите в Англия замаза положението с отменения гол на Ливърпул
Цецо Найденов отново изригна във Фейсбук: Корумпета!
Легенда на Ман Юнайтед оплю здраво клюба заради Погба, Златан и Лукаку
Ето как кафявата захар спасява от косопад
10 рецепти за начало на коледните пости
3 забрани за 14 ноември – денят на св. апостол Филип
Кой празнува имен ден на 14 ноември?
Как хроничният стрес влияе на паметта и концентрацията?
Неутрофили – функции и нормални стойности
Проф. Бранимир Спасов: При съвременно лечение на полицитемия вера продължителността на живота може да се удължи значително
Защо понякога копнеем за солено, сладко или кисело?
Остави коментар