Основната цветна палитра е решена в цветовете на вдъхновенията – морскосиньо, златни нюанси на беж и снежнобяло.
Анималистичните принтове обхващат леките палта като основен принт, а слънчевите очила развиват актуалната тенденция за форми „котешко око“, издължавайки още повече дължините.
Рекламната кампания на Giorgio Armani за пролет-лято 2015 е дело на шведския фотограф Солве Съндсбо, а кадрите са заснети в Лондон.
Можете да видите уменията му зад обектива и красотата на французойката Жозефин Ле Тоту в нашата галерия.














Задържаха петима души за смъртта на внука на Робърт де Ниро
Франция иска затвор за българи за оскверняване на Холокост мемориал
Как оцеля коалицията: Председател на НС за ГЕРБ, преразглеждане на политиките за БСП
Учени откриха, че почвата има памет
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Лудогорец с подобен крах за пети път
Мечтана новина за надигащия се гигант Манчестър Юнайтед
Ответен удар за Вечното деби: ЦСКА не остана длъжен на Левски
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар