Преливащите цветове обобщават цветната палитра, съдържаща основно беж, тъмносиньо, бяло и класическото черно.
Завършените визии акцентират върху новите модели слънчеви очила с разноцветни рамки. Часовниците, като задължителна част от практичните стилови акценти, са издържани тематично в духа на колекцията – масивен циферблат с метален обков и тъмна каишка.
Рекламно лице в кампанията на BOSS Hugo Boss за пролет-лято 2015 е Андреа Диакону, която отбелязва своето трето поред участие в кадри на модната къща.
Фотографът Питър Линдберг заснема фотосесията, а поредната му съвместна работа с румънката идва точно след лансирането на рекламната кампания на Donna Karan New York за сезона.
Можете да видите проекта в нашата галерия.














Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Как един защитник се превърна в голмайстора на Тотнъм
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
Уелсци шокираха Франк Лампард и лидера в Чемпиъншип
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Михаела Филева влиза в главна роля в мюзикъла „Тайната на музиката“
4 задължителни неща, които трябва да носите на Задушница
Cebu Pacific наема самолети от „България Еър“ за натоварения зимен сезон
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар