Преливащите цветове обобщават цветната палитра, съдържаща основно беж, тъмносиньо, бяло и класическото черно.
Завършените визии акцентират върху новите модели слънчеви очила с разноцветни рамки. Часовниците, като задължителна част от практичните стилови акценти, са издържани тематично в духа на колекцията – масивен циферблат с метален обков и тъмна каишка.
Рекламно лице в кампанията на BOSS Hugo Boss за пролет-лято 2015 е Андреа Диакону, която отбелязва своето трето поред участие в кадри на модната къща.
Фотографът Питър Линдберг заснема фотосесията, а поредната му съвместна работа с румънката идва точно след лансирането на рекламната кампания на Donna Karan New York за сезона.
Можете да видите проекта в нашата галерия.














Русия свали 164 украински дрона през нощта
Дневен хороскоп за 2 ноември за всички зодии
Плащаме повече за зеленчуци, месо и яйца
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Зоват за победи за ЦСКА с по 5:0, 6:0, 7:0, 8:0!
Тунчев готви капан за Веласкес и Левски
Карлос Насар в компанията на шейхове в Бахрейн + ВИДЕО И СНИМКИ
Фаворит за титлата! Левски е откроява над всички
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Нумерологична прогноза за 2 ноември
Таро карта за 2 ноември, неделя
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар