Преливащите цветове обобщават цветната палитра, съдържаща основно беж, тъмносиньо, бяло и класическото черно.
Завършените визии акцентират върху новите модели слънчеви очила с разноцветни рамки. Часовниците, като задължителна част от практичните стилови акценти, са издържани тематично в духа на колекцията – масивен циферблат с метален обков и тъмна каишка.
Рекламно лице в кампанията на BOSS Hugo Boss за пролет-лято 2015 е Андреа Диакону, която отбелязва своето трето поред участие в кадри на модната къща.
Фотографът Питър Линдберг заснема фотосесията, а поредната му съвместна работа с румънката идва точно след лансирането на рекламната кампания на Donna Karan New York за сезона.
Можете да видите проекта в нашата галерия.














Централна прогноза
Глобалният отговор на климатичната криза влошава проблема
Парното в София тръгва: Топло ще има, но ще се окажат ли сметките леден душ
В Хърватия е открита рядка статуя на спящия Купидон
Кой управлява кометата 3I/ATLAS: Откриха признаци на негравитационно управление
Разкриха причината за магнитните аномалии на земното ядро
На 3 ноември 1957 г. стартира първият в света биоспътник с кучето Лайка на борда
Уволнението е близо: И Локо се изгаври с Берое
Исак няма да играе за Ливърпул
В Барса се скъсват да защитават Ламин Ямал
Пропадане: Той беше звезда на Арсенал и Ливърпул, а сега е без отбор
Марс в Стрелец на 4 ноември – слагаме край на застоя
„Рожден ден“ – комедията, която не разочарова
Любовен хороскоп за ноември
6 токсични навика, които ви пречат да бъдете щастливи (и не го осъзнавате)
Как се формира биологичният ни часовник?
Стресът се отразява видимо върху стойката и дишането, когато е хроничен
Извънматочна бременност - видове и клинична картина
Нови 40 специализанти ще получават финансов стимул по проекта на здравното министерство
Остави коментар