Децата вече със сигурност намират възможност да бъдат по-стилни от своите родители. Добрата новина, която модерните майки чакат от много време се превръща в реалност благодарение на един от най-изтънчените умове в индустрията.
Карл Лагерфелд официално ще създаде детска колекция, която ще бъде лансирана под едноименната му марка.
Линията ще съдържа дрехи и аксесоари в широка възрастова граница от новородени до 16 годишни момиченца и момченца.
Новината бележи една съвсем нова епоха за кайзер Карл, разширяваща диапазона на креативност и материализирането ѝ в изискани силуети.
81-годишният дизайнер осъществява проекта си в колаборация с „CWF Груп“, които произвеждат детските линии за марки като Burberry, Marc Jacobs и Chloe.
Линията ще дебютира през пролетта на 2016 година и се очаква да бъде своеобразно поле за най-дръзките идеи на дизайнера.
Карл Лагерфелд няма собствени деца, но е горд кръстник на модела Хъдсън Крьониг – момченцето, което често виждаме в ревютата и рекламните кампании на Chanel.
Едно от последните участия на сина на Брад Крьониг беше към колекция Cruise, в което той си партнира със супермодела Джоан Смолс.