От 1980-та година насам, United Colors of Benetton утвърждават името си като една от марките, чиито кампании успяват да провокират публични дебати и да засегнат най-актуалните политически и социални теми.
Едни от най-запомнящите се кадри представиха световните лидери в страстни целувки, разкриха проблеми като дискриминацията и насилието над жени, като ги обвързаха с модата.
За пролет-лято 2015, марката залага на изненадващ обрат. Кампанията е вдъхновена от превърналия се в емблема за красотата на Одри Хепбърн филм „Римска ваканция“.
Груповите кадри, на които сме свикнали, са заменени от портретни такива, на които виждаме Джоан Смолс.
Супермоделът представя различни комбинации в характерните за сезона цветове от наситени бонбонени нюанси на синьо, розово, зелено и жълто.
Флоралните акценти са поставени върху семпла основа от снежнобяло и се явяват своеобразно „разчупване“ на едноцветните визии.
Специално място намират задължителните за пролет-лято 2015 модерни интерпретации на морското райе, класическите бели ризи и инкрустациите от масивни камъни.
Можете да разгледате различната кампания на марката в нашата галерия.
Коментари