Голямото предимство на модата е непрестанното изискване към нещо ново. Всеки сезон дизайнерите разкриват своя креативен потенциал и умело го съчетават с емблематичните кодове на модните къщи.
Към това добавяме и световноизвестните модели, които за всяка рекламна кампания се въплъщават в различен образ и развиват своите хамелеонски умения.
За пролет-лято 2015 определено ни изненадаха от Equipment. Кадрите са черно-бели и на тях виждаме красивата Дария Вербови в най-различни визии.
Ретро вдъхновението се изразява един път с къса, къдрава прическа и монохромна комбинация от класическа бяла риза и черен панталон, и втори път с обемни вълни и кариран топ.

Хипи усещането е внесено с прокъсан деним и дълга до кръста коса, а безспорно най-фрапираща промяна се вижда в мъжката стилистика.
Заимстването между гардероба на двата пола и създаването на унисекс силуети е представено с изключително къса коса, заради която безспорно можем да сбъркаме Дария Вербови с мъж.
Нестандартната и интересна рекламна кампания на Equipment за пролет-лято 2015 можете да видите в нашата галерия.














Стара Загора се превръща в дом на иновативното куклено изкуство
Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Белият дом ограничава достъпа на журналисти
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
ЦСКА го изгони, а сега и в Полша му биха шута
Дортмунд с нова победа, подгони Байерн
Херо ще дава акъл на Ботев за бой над Локо
Карлос Насар с първи думи от Бахрейн
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Протеинови палачинки с извара
3 картини разкриват какво ви очаква през ноември
Лунна диета за ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар