От 1980 година насам, ролята на рекламно лице за Guess се заема винаги от най-сексапилните жени.
Съблазняващите визии са запазен почерк на марката и умело предизвикват своите клиентки да дадат воля на фаталния образ, криещ се в тях.
Списъкът с имена, който архивът на бранда крие, съдържа както очаквани, така и съвсем изненадващи присъствия.
Богатата история на рекламни кампании крие супермодели, актриси и дори една Първа дама.
Представяме ви най-запомнящите се модели на марката до момента – наслаждавайте се!
Карла Бруни
По-известната като Карла Бруни – Саркози красавица е била лице на марката през далечната 1987 година. По това време, днешната Първа дама стартира своята кариера като модел, а през 90-те години е сред 20-те най-скъпоплатени модели в света.
Клаудия Шифър
Германката е главно рекламно лице на Guess през 80-те и 90-те години. Емблематичното завръщане бе отбелязано през 2012 година, когато Клаудия Шифър застана пред обектива, за да отпразнува юбилейната 30-та годишнина от кампаниите на марката.
Дрю Баримор
Лошото момиче от големия екран е рекламно лице за Guess през 1993 година, а визията ѝ е изцяло издържана в актуалните тенденции по това време. Ето че анималистичните принтове наистина владеят модата от доста време.
Адриана Лима
Екзотичната красавица е била лице на Guess през 2000 година, когато е представяла новата кампания към линията „Slick Denim“. Точно в следващата година, Адриана Лима дебютира на модния подиум за Victoria's Secret.
Парис Хилтън
Хотелиерската наследничка застава със своята руса коса по златен бански в компанията на малко кученце. Кампанията е от 2004 година, но изглежда, че много неща не са се променили оттогава.
Ирина Шейк
Бившата нежна половинка на Кристиано Роналдо позира в рекламни кампании на Guess през 2008-а и 2009 година. Тъмнокосата красавица е известна и като лице на марката Sports Illustrated.