Когато става въпрос за модна къща, обикновено сред първите пет, за които се сещаме мигновено, е Chanel.
Емблематичната марка се е утвърдила като символ на класа и стил, и със сигурност е знак за безспорен вкус.
Всяка колекция е отражение на актуалните за съответния сезон тенденции, комбинирани с иконичните белези, често заимствани от архивите.
Разрастването на пазара и развитието на модните къщи като процес се отразява изключително много на новите възможности, част от които винаги е бил креативният директор Карл Лагерфелд.
За първи път в историята на Chanel, предложенията на марката навлизат в един нов сегмент – онлайн продажбите.
Първата спирка за всички почитатели е онлайн бутикът Net-a-Porter.
Дебютът на модната къща е отбелязан със специална, капсулна колекция, част от бижутата на Chanel, която ще бъде достъпна за продажба само три седмици.
Линията съдържа общо шест изделия, изработени от 18-каратово бяло и жълто злато, със специално внимание към детайла.
Пръстените се предлагат в три размера, съответно големи, средни и малки, като това се отнася за широчината им.
Вътрешната страна на ювелирните изделия е брандирана с името на модната къща, а външната част се характеризира с ромбовидни форми.
Специалната капсулна колекция на Chanel, отбелязваща дебюта в онлайн продажбите, можете да видите в нашата галерия.