Първото нещо, което ни изниква в ума, след като става въпрос за скандинавската марка Lindex, е нестандартен подход.
Именно тази характеристика направи разбираема колаборацията от миналата година с Жан Пол Готие в борбата с рака.
Карен Елсън се изявяваше като рекламно лице за марката няколко сезона, но последният проект поема по един със сигурност голям обрат в представянето на бельо.
Новите предложения на бранда са представени не от някое известно лице на модната индустрия, а от служители, които работят за Lindex.
Студийните кадри са заснети в Лондон, а на тях виждаме продавач-консултанти, управители на магазини и други.
Интересното в случая е, че наемането на служители за рекламна кампания не е нещо ново за марката и даже се случва за втори път.
Предложенията при бельото се характеризират с класическа цветна палитра от бяло, беж и бледосиньо.
Кройките подчертават женствените форми с различни чашки и ефекти, сред които безшевни модели, бродерии от дантела и голи рамене.
Можете да видите как изглеждат служителите на Lindex в последните предложения бельо в нашата галерия.















За ноември КЕВР утвърди по-висока цена на природния газ
Историята на ядрените тестове и техният световен отпечатък
Деница Сачева: Минималната заплата ще бъде 620 евро
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Фантастиката става реалност: „Кораб на поколенията“ ще помогне на хората да напуснат Земята
В Антарктида откриха „капсула на времето“ на 6 млн. години
Кои органи на мъжете и жените страдат най-много в Космоса
Голяма драма! Слаб Лудогорец се измъчи за Купата
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Абсолютна легенда! Вижте историята на Карлос Насар + ВИДЕО
От ЦСКА: Мечтата е все по-близо! + ВИДЕО
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Да спрем падането и да върнем блясъка: грижа срещу косопада
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
„Майчин дом“ и Фондация „Даная“ започват национална програма за по-добра комуникация между лекари и пациенти
Явор Пенчев: Гарантирахме желаното увеличение на заплатите на младите лекари и медицинските сестри
Креативността ни помага да поддържаме ума си бодър
Остави коментар