Първото нещо, което ни изниква в ума, след като става въпрос за скандинавската марка Lindex, е нестандартен подход.
Именно тази характеристика направи разбираема колаборацията от миналата година с Жан Пол Готие в борбата с рака.
Карен Елсън се изявяваше като рекламно лице за марката няколко сезона, но последният проект поема по един със сигурност голям обрат в представянето на бельо.
Новите предложения на бранда са представени не от някое известно лице на модната индустрия, а от служители, които работят за Lindex.
Студийните кадри са заснети в Лондон, а на тях виждаме продавач-консултанти, управители на магазини и други.
Интересното в случая е, че наемането на служители за рекламна кампания не е нещо ново за марката и даже се случва за втори път.
Предложенията при бельото се характеризират с класическа цветна палитра от бяло, беж и бледосиньо.
Кройките подчертават женствените форми с различни чашки и ефекти, сред които безшевни модели, бродерии от дантела и голи рамене.
Можете да видите как изглеждат служителите на Lindex в последните предложения бельо в нашата галерия.