Не всеки ден имаме възможността да видим две от водещите модни къщи да обединят сили в името на една много по-благородна кауза.
Още при обявяването на новината, че Донатела Версаче е избрана за лице за Givenchy, желанието да видим крайния продукт беше голямо.
Във времена, в които конкуренцията между креативните директори на големите марки е меко казано безмилостна, Versace и Рикардо Тиши си подават взаимно ръка и резултатът е наистина добър.
Звездният отбор, представен в рекламната кампания за есен-зима 2015 година, далеч не спира с имената на заснетите модели.
Кадрите са дело на легендарното фотографско дуо Мерт Алас и Маркус Пигот, а стилистиката е не на кого да е, а на самата Карин Ройтфелд – бившият главен редактор на Vogue Париж.
„Вярвам в нарушаването на правилата. Рикардо Тиши е изключително талантлив и преди всичко, мой добър приятел. Ние сме семейство. Искам да се отърва от старата система, да работим заедно, да се подкрепяме и да направим модната индустрия истинска глобална общност“, сподели за своето ново начинание собственичката на Versace.
Първият кадър се появи изненадващо в личните профили на креативните директори в Instagram, а слуховете около съвместния проект се носеха от април.
Истината е, че подобно обединяване е изключително забележително, особено заради общата идея – всичко в името на модата.
Изкуството, стоящо в основата на индустрията, е много по-силно от каквито и да е продажби и това определено се вижда.
По отношение на предложенията, кампанията представя лесно разпознаваемите аксесоари на Givenchy, поставени върху лицето и контрастни в своята концепция силуети.
Визиите от официални рокли с блестящи инкрустации и кантове добиват завършен вид със строгите и прави кройки на панталони.
Мъжката мода също е издържана с идеята за противоположности – веднъж виждаме строги костюми от две части, при които прави впечатление играта със симетрията и дължините, и втори път изпъкват като че вдъхновени от митове и легенди визии с каре, принтове и кожени елеци.
Новата история на модата отвори своята първа глава чрез колаборацията между Givenchy и Донатела Версаче, а креативния проект можете да разгледате в нашата галерия.