Когато става въпрос за мода, границите са нещо много абстрактно и трудно за поставяне. Редовно виждаме нови, креативни подходи на големите имена в модата за все по-нестандартно представяне на актуални колекции.
Дали маркетинг стратегия или просто начин да изразят себе си, дизайнерите шокират, изненадват, радват и привличат своите фенове.
От известно време наблюдаваме един процес за лансиране на синовете и дъщерите на известните лица от бранша, но от Acne Studios направиха рязък обрат на тенденцията.
Основателят на марката засне своя 12-годишен син за последната си рекламна кампания и нестандартното е, че момчето е изцяло облечено в женски дрехи и аксесоари.
Женско палто, високи токчета, чанта, огледални слънчеви очила и масивни бижута са едва част от стилистиката на детето.
Моделът е заснет от Вивиан Сасен на студиен фон, на който изпъкват още повече масивните шевове на палтото и златните елементи в аксесоарите.
Креативен ли е този подход или по-скоро е своеобразно прекрачване на границите?