Оливие Рустейн – името, което най-често свързваме с провокация, имплементиране на различни народни култури и традиции в модата.
Креативният директор на Balmain наложи на модния подиум своя безпогрешен усет за актуални тенденции, съставени от креативност, провокация и изключително умело маркетингово позициониране.
Обикновено рекламните кампании на модната къща събират на едно място така наречената Balmain армия, състояща се от най-актуалните имена.
Адриана Лима, Кание Уест, Ким Кардашян, Джоан Смолс, Исабели Фонтана, Роузи Хънтингтън-Уайтли и много други атакуват пазара, от глава до пети преобразени в актуалните предложения на марката.
И точно когато си мислим, че върхът за Оливие Рустейн е достигнат, дизайнерът ни изненадва с още по-силен удар.
Рекламната кампания за пролет-лято 2016 идва при нас, за да докаже, че Balmain буквално извадиха най-голямото оръжие в модната индустрия – супермоделите на 90-те години.
Синди Крауфорд, Клаудия Шифър и Наоми Кембъл са новите рекламни лица, които позират в целия си блясък за провокативните черно-бели кадри.
Фотограф на проекта е Стивън Клейн, който дебютира с работата си за модната къща. В портретните снимки виждаме най-известните модели в света да носят актуалните предложения, характеризиращи се със силуети, които нежно обгръщат тялото.
Основните акценти се фокусират върху присъствието на многобройни къдри, волани, асиметрични детайли и кристални инкрустации.
„Докато гледах Синди, Клаудия, Наоми и Стивън да работят заедно като по инстинкт, аз бях поразен от увереността, професионализма и грацията пред мен. Никога не съм се съмнявал, че финалните кадри ще бъдат перфектни“, сподели самият Оливие Рустейн.
Забележителните кадри от рекламната кампания и завръщането на супермоделите можете да видите в нашата галерия.