За пролет-лято 2016 със сигурност виждаме силната дама на Jimmy Choo, която притежава моден нюх и доказана социална позиция с изделията на марката.
Рекламната кампания ни отвежда в слънчев Лос Анджелис, Калифорния, а красотата на фееричните визии и аксесоари е заснета и достига до нас благодарение на професионалния обектив на Кас Бърд.
Позираща до басейн, моделът може да бъде видян с последните предложения на марката, сред които емблематичните модели „Halley“ на платформа и слънчевите очила „Vivy“.
„Исках новата кампания да илюстрира съвременните мъж и жена на Jimmy Choo. Те имат естествено излъчване, което идва от тяхното самочувствие и увереност. За женската кампания, кадрите улавят модерната жена – тя е уверена, с безгрижен подход към блясъка, който се излъчва от нейната самоувереност и недвусмислено лично чувство за стил.“, сподели креативният директор на марката Сандра Чой.
Кадрите от рекламната кампания можете да разгледате в нашата галерия.














Георг Георгиев: Русия не демонстрира готовност за постигане на мир
Десетки шофьори олекнаха със солени глоби след масови проверки за алкохол и наркотици
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Фантастиката става реалност: „Кораб на поколенията“ ще помогне на хората да напуснат Земята
В Антарктида откриха „капсула на времето“ на 6 млн. години
Приключи ли фаталният период за ЦСКА?
Левски е платил голяма сума за новия си автобус
Голяма драма! Слаб Лудогорец се измъчи за Купата
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар