За пролет-лято 2016, от Chloé приемат летните нотки със слънчеви кадри, дело на Тео Уенер.
Интересното е, че професионалният му обектив идва да замести креативното дуо Инес Ламсверде и Винууд Матадин, които няколко сезона стояха зад създаването на рекламните проекти на модната къща.
Калдъръмени улици приютяват моделите с новите предложения, давайки нов облик на съвременната градска жена – свободолюбива и изразяваща това чрез модата.
Предложенията се характеризират със свободно падащи материи и кройки, преливащи нюанси на различни цветове и нежни завършеци от дантелени бродерии.
Тематично, аксесоарите са издържани в същата концепция – слънчевите очила са с макси размери на стъклата и овални форми.
„Тази кампания е много вълнуваща за мен, тъй като наистина исках да създам нова енергия за Chloé този сезон. Тео е фотограф, с когото съм работил няколко пъти преди и наистина оценявам младежкото му око и спонтанността зад обектива. Освен това исках да представя нови лица за Chloe, тъй като те олицетворяват приключенската, импулсивна страна и свободен дух на жената Chloé“, разкриха за новата кампания от марката.
Можете да видите всички кадри от рекламната кампания в нашата галерия.