Историята на Moschino доказва, че марката определено знае как да предложи на клиентите си не само актуални тенденции, но и голяма доза забавление.
Дълго време се радвахме на огромните принтове на Barbie върху спортни горнища и ярки, розови рокли.
Съдейки по ревюто на Moschino, което представи новите предложения за пролет-лято 2016, със сигурност знаехме, че можем да очакваме нещо много цветно за рекламна кампания.
Свежата експлозия не закъсня и вече можем да разгледаме развита концепцията на модната къща за това, какво ще бъде актуално в следващия сезон.
От пътни знаци, предупреждаващи за повишено внимание през аксесоари, вдъхновени от емблематичната анимация „Powerpuff Girls до слънчеви очила, които видимо заимстват своите модели от фарове на коли, няма как да не отбележим една завидна пищност за окото.
Моделите Джоан Смолс, Фей Фей Сун и Лекси Болинг застават като нови рекламни лица за марката пред обектива на легендарния фотограф Стивън Майзел.
Силуети висша мода от 50-те са основната опорна точка за кройките, а акцентирането върху тях се постига със съпоставка от спортни обемни тениски и дантела в неонови нюанси.
Едно е сигурно – Джеръми Скот, креативният директор на марката, всеки сезон се опитва да докаже своята теория, че жената на Moschino определено знае как да се забавлява и в най-сивите дни.
Разгледайте цветните и изпълнени с настроение кадри в нашата галерия.















Терзиев поиска оставката на главния архитект на София Богдана Панайотова
С подкуп от 1000 лв. задържаха служител от Държавен фонд "Земеделие"
Послания на Вселената за всяка зодия за пълнолунието на 5 ноември
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Автоголовете - новото оръжие на Левски
Пуснаха билетите за България - Грузия
Краят на хегемонията наближава: Лудогорец е посмешище, а Левски лети
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Само 40% от българите водят здравословен начин на живот, показва голямо здравно проучване
Остави коментар