Сега обаче, марката фокусира вниманието ни и върху колекцията си за пролет-лято 2016, която излиза на светло... буквално.
Кадрите в рекламната кампания акцентират върху предложенията, решени основно в черно, съпоставяйки ги на светъл фон и игра с визуални измами.
Професионалният обектив на фотографа Патрик Демаршелие умело улавя светлото матирано стъкло, позволяващо на лицето на проекта, Моли Блеър, да застане на границата сякаш на две реалности.
Силуетите се характеризират с дръзки контрасти, но не в цветната палитра, а в текстурата на използваните материи.
Дълга асиметрична рокля разкрива дългите женски крака с къса предна част и дълга задна, преливаща в бяло.
Акцентът върху кръста е поставен с голяма панделка, а ресни и тюл се обединяват в името на подчертаната романтична женственост, макар и в черно.
Няма как да не се отбележи ролята на аксесоарите – дръзки, смели модели слънчеви очила с огледален ефект в сребърно, черно и класическа форма на котешко око.
Завършеният вид на визиите е възможен с боти на висок ток с отворени пръсти.
Всички кадри от кампанията можете да разгледате в нашата галерия – вижте как изглежда една съвременна, модерна принцеса в черно.