Тази смела стъпка идва непосредствено след колаборацията на модната къща с H&M и доказва маркетинговата стратегия за достигане не само до заможния, но и до обикновения потребител, фен на изкуството на дизайнерите.
Оливие Рустейн лично ще отговаря за детските колекции с цел да предостави на най-малките си клиенти емблематичните белези на марката.
Дебютната линия се състои от 55 изделия, предназначени за възрастова група от 6 до 14 години, които се характеризират като мини варианти на най-добрите изделия на модната къща.
Добрата новина идва и с кадри от рекламната кампания, които можете да разгледате в нашата галерия.
Първите предложения за бъдещите малчугани, част от армията на Balmain, ще бъдат достъпни през юни.















Някои китайски марки коли ще изчезнат от пазара в Европа
Съвети за хранене през зимата
Баница с ориз, спанак и подправки
България, Сърбия, Испания и Австрия: Разбиха международна наркогрупа
Кога ще се случи следващото лунно затъмнение
Метеорният поток Геминиди ще достигне своя връх в нощта на 14 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Барселона - Айнтрахт Франкфурт
Байерн Мюнхен - Спортинг Лисабон
Ман Юнайтед размаза Вълците, Бруно блести на "Молиню"
Милан обърна Торино с шоу и дубъл на Пулишич
Дневен хороскоп за 9 декември, вторник
Поверия за ангелската дата 12/12
5 хитри трика, за да ухае домът на Коледа
От България до Южна Корея – истински истории от една българка в Далечния изток
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Остави коментар