Карл Лагерфелд винаги е бил иноватор в модната индустрия. Знаем умението му всеки сезон да създава сам своите паралелни вселени и да ги материализира под формата на екосистеми, куклени къщи, летища Chanel и други.
И тъй като креативността не познава граници, дизайнерът ръководи и своята едноименна марка – Karl Lagerfeld.
Интересно е да видим каква е визията на кайзер Карл за младите, особено пречупени през спортната естетика.
За пролет-лято 2016 марката представя на своята таргет група силуети, подходящи за бъдещето.
Рекламните лица са супермоделът Фрея Беха Ериксен и любимецът на Карл Лагерфелд – Батист Джабикони са облечени в игриви и забавни визии.
Част от компонентите за младежкия гардероб включват роботизирана версия на котката Шупет, „туширани“ с класически мото-якета и изтъркан деним.
Концептуалната линия се материализира най-ясно с комбинирането на класическо яке и кожена долна част със смел и ярък модел вечерен клъч.
Всички кадри на закачливата рекламна кампания можете да разгледате в нашата галерия.