Карл Лагерфелд винаги е бил иноватор в модната индустрия. Знаем умението му всеки сезон да създава сам своите паралелни вселени и да ги материализира под формата на екосистеми, куклени къщи, летища Chanel и други.
И тъй като креативността не познава граници, дизайнерът ръководи и своята едноименна марка – Karl Lagerfeld.
Интересно е да видим каква е визията на кайзер Карл за младите, особено пречупени през спортната естетика.
За пролет-лято 2016 марката представя на своята таргет група силуети, подходящи за бъдещето.
Рекламните лица са супермоделът Фрея Беха Ериксен и любимецът на Карл Лагерфелд – Батист Джабикони са облечени в игриви и забавни визии.
Част от компонентите за младежкия гардероб включват роботизирана версия на котката Шупет, „туширани“ с класически мото-якета и изтъркан деним.
Концептуалната линия се материализира най-ясно с комбинирането на класическо яке и кожена долна част със смел и ярък модел вечерен клъч.
Всички кадри на закачливата рекламна кампания можете да разгледате в нашата галерия.















Смирението е превърнало Иван Рилски в закрилник на българите
Събарят бившата резиденция на Ахмед Доган в "Бояна" (+СНИМКИ)
Камен Кенов: Съществуват най-малко четири "Европи"
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Разкриха кои са лидерите на Левски
Хулио Веласкес обяви рецептата за бой над ЦСКА
Директор на ЦСКА се скъса да хвали Ицо Янев, не се плаши от Левски
Шамар за Левски: Звезда на "сините" виси за дербито с ЦСКА
Дневен хороскоп за 3 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 3 – 9 ноември
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Любовен хороскоп за ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар