Когато става въпрос за мода, дизайнерите насочват своята креативност в посока комбинация между сексапил и нежност в търсенето на златната среда.
Именно в това вдъхновение се изразява и рекламната кампания на Michael Kors за пролет-лято 2016.
Модната къща винаги е успявала да състави гардероба на съвременната, модерна градска жена с идея за провокация, флирт и усещане за фаталност.
Кадрите представят новото лице Ванеса Мууди, която позира върху спортен автомобил кабриолет в съчетани наситени нюанси на червеното както при дрехите, така и в интериора на колата.
Акцентът пада върху красивите дълги крака, умело уловен от професионалния обектив на фотографа Марио Тестино.
Тенденциите се фокусират върху поли във флорален принт, рокли с инкрустирани метални детайли и дантела.
„Този сезон беше за оптимистичните сини небеса и американския Запад, както и жените, които са силни и сексапилни едновременно. Колекцията балансира между романтична мекота и вдъхновени кройки от мъжката мода по начин, който е естествено страхотен“, коментира самият Корс.
Какво са сътворили от модната къща – вижте в нашата галерия.