Примерът на „Перлата“ на модата е последван и от нейни колежки като Хелена Кристенсен, Жизел Бюндхен, Бар Рафаели, Роузи Хънтингтън-Уайтли и Хайди Клум, като някои от тях дори основаха техни си марки.
Последната е особено активна по своята марка бельо и очевидно се доверява сама на себе си, тъй като не само създава, но и рекламира моделите си.
Супермоделът се завръща с доза провокация за рекламната кампания за Heidi Klum Intimates пролет-лято 2016.
Сетовете от сутиени и бикини изобилстват от дантелени елементи и разнообразна цветна палитра, съставена от класическо черно, пастелно розово и ангелско бяло.
Предложенията обхващат широка гама от ежедневни компоненти до комплекти спално бельо.
Кадрите от рекламната кампания на Хайди Клум за нейната си марка можете да видите в нашата галерия.















Българи на съд в Париж за вандализъм срещу мемориал на Холокоста
Тихият свръхзвуков самолет X-59 на НАСА извърши първия си изпитателен полет
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
Среща със Слънцето: Междузвездната комета 3I/ATLAS премина през перихелия си
Когато сърцето ти бие за Левски
Реал Мадрид ревна за обезщетение от УЕФА
Разклатеният Лудогорец ще играе за честта си днес
Черноморец Бургас - Лудогорец
Таро карта за 30 октомври, четвъртък
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Помага ли спортът при хронична умора?
Съвременни неоперативни терапии при дискова херния
Микроинсултът не е дребен инцидент – защо спешната реакция определя съдбата на мозъка?
Как да изберем зимна шапка? Стилово ръководство
Остави коментар