Примерът на „Перлата“ на модата е последван и от нейни колежки като Хелена Кристенсен, Жизел Бюндхен, Бар Рафаели, Роузи Хънтингтън-Уайтли и Хайди Клум, като някои от тях дори основаха техни си марки.
Последната е особено активна по своята марка бельо и очевидно се доверява сама на себе си, тъй като не само създава, но и рекламира моделите си.
Супермоделът се завръща с доза провокация за рекламната кампания за Heidi Klum Intimates пролет-лято 2016.
Сетовете от сутиени и бикини изобилстват от дантелени елементи и разнообразна цветна палитра, съставена от класическо черно, пастелно розово и ангелско бяло.
Предложенията обхващат широка гама от ежедневни компоненти до комплекти спално бельо.
Кадрите от рекламната кампания на Хайди Клум за нейната си марка можете да видите в нашата галерия.















Григор Димитров напусна топ 40 след най-краткия си тенис сезон
Cybertruck на Tesla се оказа изключително дефектен
Американският посланик в Гърция започна мандата си впечатляващо
Пенсиите през ноември ще се изплащат от 7-и до 20-и
От Токио до Ню Йорк само за час: Започват суборбитални полети
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Законите на УЕФА! Решението за скандалното пловдивско дерби е ясно
Трансферна издънка на Ман Юнайтед върна Бетис към победите в Ла Лига
Синер и Алкарас излизат в любопитна битка
ЦСКА 1948 няма спирачки! Взима нови перли от топ дестинация
9 стъпки от аюрведа, които трансформират живота към по-добро
Протеинова салата с кисело мляко и грозде
Нумерологична прогноза за 3 ноември
Дневен хороскоп за 3 ноември, понеделник
Менопауза – естествен преход, който може да бъде преодолян с лекота
Три ключови аспекта за повече здраве в студените дни
Стенокардията е израз на стеснение на коронарните съдове на сърцето
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Остави коментар