Примерът на „Перлата“ на модата е последван и от нейни колежки като Хелена Кристенсен, Жизел Бюндхен, Бар Рафаели, Роузи Хънтингтън-Уайтли и Хайди Клум, като някои от тях дори основаха техни си марки.
Последната е особено активна по своята марка бельо и очевидно се доверява сама на себе си, тъй като не само създава, но и рекламира моделите си.
Супермоделът се завръща с доза провокация за рекламната кампания за Heidi Klum Intimates пролет-лято 2016.
Сетовете от сутиени и бикини изобилстват от дантелени елементи и разнообразна цветна палитра, съставена от класическо черно, пастелно розово и ангелско бяло.
Предложенията обхващат широка гама от ежедневни компоненти до комплекти спално бельо.
Кадрите от рекламната кампания на Хайди Клум за нейната си марка можете да видите в нашата галерия.















Късна емисия
България е сред страните, в които е най-трудно да се научиш да шофираш
Какво очаква зодиите на 31 октомври – съвети и малки изненади
Слънчева енергия от Космоса - бъдещето на глобалното електричество
Учени откриха, че почвата има памет
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Световноизвестен треньор отряза Лудогорец
Левски - ЦСКА, Лудогорец - ЦСКА 1948 за Купата на България?
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Дневен хороскоп за 31 октомври, петък
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар