Посланичката на марката от 2012 година позира пред професионалния обектив на фотографа Марио Соренти със стайлинг от Карин Ройтфелд, за да представи новите предложения на Раф Симънс.
Облечена в разнообразни цветни плетива на фона на парижки апартамент, актрисата оставя акцентът да пада основно върху чантите „Diorama“ и „Diorever“.
Тенденциите за сезона се характеризират със смела цветна палитра от блестящо златно, цикламено, акценти от масивни верижки и задължителните класически форми.

Разбира се, визията на блондинката се придържа към подчертаването на естествената красота със семпъл грим и небрежно прибрана в нисък кок прическа.
„Тази кампания е много различна от предишните, които сме правили“, сподели Дженифър Лорънс във видео, разкриващо подготовката около проекта.
Можете да разгледате всички кадри от рекламната кампания в нашата галерия.














Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Как един защитник се превърна в голмайстора на Тотнъм
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
Уелсци шокираха Франк Лампард и лидера в Чемпиъншип
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Михаела Филева влиза в главна роля в мюзикъла „Тайната на музиката“
4 задължителни неща, които трябва да носите на Задушница
Cebu Pacific наема самолети от „България Еър“ за натоварения зимен сезон
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар