Именно по тази причина от Piaget предприемат тактика за лансиране на ювелирните изделия в акомпанимент на актрисата Джесика Частейн.
Червенокосата звезда е посланик на марката от 2015 година, а сега застава с целия си блясък за новата рекламна кампания на луксозните бижутери.
Последните кадри са дело на професионалния обектив на фотографа Джеймс Уайт и показват акценти от колекцията Extremely Piaget.
Изумрудените колиета, златни часовници, гривни и майсторски изработените детайли по пръстените се съчетават цветово с вечерните рокли в черно и синьо на носителката на „Златен глобус“.
„Вдъхновени от някои от най-красивите и спиращи дъха дизайни в архивите, колекцията Extremely Piaget е ослепително акцентиране върху диаманти, смарагди, сапфири и майсторска изработка на злато, представящо страстта на марката към сияйната и харизматична креативност“, споделиха от Piaget.
Всички кадри от рекламната кампания с холивудската актриса можете да разгледате в нашата галерия.















Пожар край Кюстендил вкара мъж в болница
Вятър с до 100 км/ч отмени и отклони полети в София
Зимното слънцестоене: Кога ще бъде най-дългата нощ в годината
Мангровите гори се оказаха неочакван източник на метан
Луната се променя в реално време пред очите ни
Китай официално стартира програма за космически туризъм
Австралийска легенда във Формула 1 не вярва в заговор срещу Оскар
Нагелсман след 6:0: Не се огънахме под напрежението
След загубата на статута си: Капитанът на Левски с ключов ход
Има ли оферти? Огромен интерес към звезда на Левски
7 аромата, които молците не понасят
10 навика, които спират повишението ви
Нумерологична прогноза за 18 ноември
Протеинова салата с копър и лук
Левкотриенови рецепторни антагонисти – механизъм на действие, терапевтични приложения и профил на безопасност
EMA препоръча одобрение на първата генна терапия за синдрома на Уискът-Олдрич в ЕС
Настинката и замърсяването на въздуха – каква е връзката?
Тампони или превръзки – кое да изберем?
Остави коментар