За жените, които искат да изразят себе си и да демонстрират социална позиция, Prada винаги са предоставяли най-добрите възможни средства.
Италианската модна къща успява да комбинира актуалните тенденции за всеки сезон с емблематичния си почерк, изразен в практичност и красота.
За пролет-лято 2016 година нещата не стоят различно, а дори имат неподправено вдъхновение от луксозното.
Разбира се, презентацията на рекламната кампания само и единствено настройва фокуса, с който да разгледаме предложенията.
Кадрите са дело на легендарния фотограф Стивън Мейзел, а на тях виждаме новите лица – световноизвестните Саша Пивоварова и Наталия Водянова.
Тематично, аксесоарите се характеризират със слънчеви очила с кръгли рамки и многобройни детайли.
И сякаш не са достатъчни, те са придружени с фотосесия за новите чанти на модната къща.
Разнообразието от шарки варира от многоцветни райета и кожа до комбинации от кожа на питон с велур – истински лукс както на външен вид, така и на допир.
Всички кадри от рекламната кампания на Prada за пролет-лято 2016 година можете да разгледате в нашата галерия.