Не за първи път рекламни кампании на водещи модни компании биват забранени заради твърде слаби модели. Този път Британският съвет по рекламните стандарти (Advertising Standards Authority) разкритикува марката Gucci и забрани реклама на колекцията Resort 2016.
Представител на ASA коментирал снимки с факта, че талиите им са много тънки, а изражението на лицето е мрачно и подхожда на призрак.
Ръководството на Gucci не се съгласи с обвиненията и счита, че подобно мнение е твърде субективно. Представители на марката заявили, че лицата на моделите подчертават естествената красота и не акцентират върху слабата фигура, а самата реклама е създадена за „възрастната аудитория“ и не оказва негативно влияние на младото поколение.
Също така оттам уверяват, че в снимките са взели участие не толкова слаби модели, колкото с „тънка конструкция“. Тези доводи все пак не убедили ASA и те забранили кампанията.
През лятото на 2015 г. Съветът по рекламните стандарти счете за неуместна рекламната кампания на друга голяма модна марка – Saint Laurent, заради крехките фигури на техните модели.















Ползите от консумацията на патладжан
Финансови успехи за три зодии през периода 27 октомври - 2 ноември
Късна емисия
Нострадамус и науката: Защо не можете да предсказвате бъдещето с рими
Експлозия на Слънцето: Изхвърленият плазмен облак скоро ще удари 3I/ATLAS
Без ръжда в продължение на 1600 г.: Тайната на индийския железен стълб
Астрономите са ужасени: Калифорнийски стартъп иска да изстреля масивно огледало в орбита
АЕК Атина наниза шест гола на Димитър Митов
Бомба от "Герена": Разкриха огромна новина за зимната селекция на Левски!
Палачът на Левски и Олимпик Лион продължават без грешка в Лига Европа
НА ЖИВО: Йънг Бойс - Лудогорец 1:1
Дневен хороскоп за 24 октомври, петък
Женски хороскоп за ноември
4 задължителни витамина, които да добавите към менюто си на прага на зимата
Таро карти за ноември за всяка зодия
Как да рестартираме ума си след работа?
Коя е най-подходящата преса за вашата коса?
Защо умората е най-честият враг на интимността?
Аспекти на логопедичната рехабилитация след инсулт
Остави коментар