Тематично, колекцията носи името на своята създателка и се казва просто „Rihanna“. Преди да стартира продажбата на лимитираните аксесоари, самата Риана ги изпробва и показа в личния си профил в Instagram.
Слънчевите очила се състоят от една рамка, която се предлага в шест варианта – сребърно, розово, синьо, зелено и червено.
Разбира се, има и луксозен вариант, който е изработен с 24-каратово злато.
Това е вторият съвместен проект между Риана и Dior, като преди точно една година Стивън Клайн засне певицата в проекта „Secret Garden 4“.
Интересен факт е, че колекцията слънчеви очила маркира привилегия, която от модната къща не са предоставяли на нито един от световноизвестните си посланици, сред които се открояват имената на Чарлийз Терон, Марион Котияр, Натали Портман и Дженифър Лорънс.
Към момента няма официална кампания, която да съпътства дебютирането на колекцията, въпреки, че Жан-Баптист Мондино засне певицата с нейните произведения за серия вътрешни кадри, които можете да разгледате в нашата галерия.