Смелите и атрактивни дизайнерски решения на френската модна къща определено улавят енергията на глобалната култура, за да създадат уникалния и младежки съвременен дух.
Креативните директори Карол Лим и Умберто Леон ще внесат духа на Kenzo с колекции мъжка, женска мода и аксесоари.
След като се присъединиха към модна къща Kenzo, Карол Лим и Умберто Леон поставиха свой собствен почерк с дръзки цветове и атрактивни принтове, представени пред широка аудитория с дигитални рекламни кампании.
Световното влияние и традиции са смесени с енергията от улицата, за да формират резултат от колекции, които са едновременно вдъхновяващи и достъпни до феновете на Kenzo из целия свят.
„Не можем да чакаме, за да споделим с всички света на Kenzo и H&M, с неговата креативност, забава и любов към модата“, споделят от H&M.
“С тази колаборация с H&M искаме да мислим по-мащабно, да разширим границите и да внесем енергията на Kenzo към всички в целия свят“, казват Карол Лим и Умберто Леон.
Предишните световни модни къщи с колекции за масовата марка са Isabel Marant, Alexander Wang, Matthew Williamson, Marni, Karl Lagerfeld и Balmain.