„Искахме да издигнем марката на следващото ниво, но също и за новото поколение – решихме, че Карли би била перфектна за това. Тя представлява определена откритост с определена нагласа – нова философия, ако искате. Тя е много модерна и красива, което е ключово, когато говорим за потребителите от новото поколение – по-специално силни жени, които трябва да се превърнат в наши дългосрочни клиенти.“, споделиха от марката.
За да представят подобаващо новия проект, от марката дебютират първата рекламна кампания с новото си лице.
Кадрите показват Карли Клос с новите модели гривни, блестящи часовници и масивни колиета.
Стилистите комбинират с разнообразие, вариращо от класически кожени якета до официални и строги коктейлни рокли. Можете да разгледате кадрите в нашата галерия.















Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Във Ферари са решили бъдещето на Люис Хамилтън
Как един защитник се превърна в голмайстора на Тотнъм
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
1 ноември – ден на народните будители
Нумерологична прогноза за 1 ноември
Таро карта за 1 ноември, събота
Днес е Архангелова задушница
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар