„Искахме да издигнем марката на следващото ниво, но също и за новото поколение – решихме, че Карли би била перфектна за това. Тя представлява определена откритост с определена нагласа – нова философия, ако искате. Тя е много модерна и красива, което е ключово, когато говорим за потребителите от новото поколение – по-специално силни жени, които трябва да се превърнат в наши дългосрочни клиенти.“, споделиха от марката.
За да представят подобаващо новия проект, от марката дебютират първата рекламна кампания с новото си лице.
Кадрите показват Карли Клос с новите модели гривни, блестящи часовници и масивни колиета.
Стилистите комбинират с разнообразие, вариращо от класически кожени якета до официални и строги коктейлни рокли. Можете да разгледате кадрите в нашата галерия.















Запалиха семейни автомобили на инспектор от Главната инспекция по труда в Монтана
За децата на Мъглиж: Топли дрехи и ученически пособия за малчуганите
В сезона на грипа: Недостиг на ваксини в аптечната мрежа
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Ямал скъса със секси рапърка
Неймар се завърна, но Сантос не спечели
Джамал Мусиала скоро се завръща в игра?
Арда обяви кошмарна новина
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Любовен хороскоп за ноември
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар