И това, което можем да заключим от него е, че италианската марка със сигурност поема в нова посока.
Ако преди бяхме свикнали да асоциираме Versace с образа на фаталната жена и изкусителката, то сега можем да видим как изглежда съвременната... майка.
В ролята на добре облечени родителки влизат световноизвестните модели Карли Клос и Джиджи Хадид.
Кадрите са дело на легендарния фотограф Брус Уебър и са заснети в космополитния Чикаго.
„Донатела много хареса идеята да вземе мъжете и жените, които създава и да ги постави в света, в който работим, излизаме със семейството и живеем. За мен винаги е забавно когато хората мислят, че модната фотография е само за показване на дрехите. Не е.“, сподели фотографът.
Рекламната кампания е заснета на фона на улиците на Чикаго и се характеризира с пуловери в едра плетка, кожени поли и изобилие от чанти на Versace.
Готовият вид на проекта е заснет с 27 модела, от които 17 са избрани на улицата.
С нетърпение очакваме останалите кадри, а докато дойде този момент – разгледайте ексклузивния дебют в нашата галерия.