Когато става въпрос за мода, изискани тоалети и история в архиви, със сигурност едно от първите имена, които ни изниква е това на Christian Dior.
Емблематичната модна къща успява да изненада всички свои почитатели не просто с новите тенденции за съответния сезон, но и с атрактивна презентация.
Рекламната кампания за есен-зима 2016 представя Джулия Нобис, която отново се завръща за модната къща след като от нея я поставиха буквално на ръба миналата година по това време.
Блондинката позира пред професионалния обектив на легендарния фотограф Стивън Мейзъл за студийни кадри, за които основен акцент е движението.
Буквално уловена в крачка, Джулия Нобис не се разделя с чантата си Dior докато вечерната класическа черна рокля описва всяка една част от тялото ѝ.
Анималистични принтове, графични детайли, комбинации между контрастни цветове и много игра с асиметрията характеризират новите предложения за сезона.
Цялата рекламна кампания на Dior за есен-зима 2016 можете да разгледате в нашата галерия.















За децата на Мъглиж: Топли дрехи и ученически пособия за малчуганите
В сезона на грипа: Недостиг на ваксини в аптечната мрежа
След десетки сигнали: Стара Загора започва борба с дрифтаджиите
Зодиите без късмет в любовта през ноември
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Джамал Мусиала скоро се завръща в игра?
Арда обяви кошмарна новина
Бивш играч на ЦСКА с гол срещу Рома спря с футбола
НА ЖИВО: ЦСКА - Монтана
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Любовен хороскоп за ноември
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар