Добре сме запознати с рекламните кампании на модните къщи, които лансират новите си предложения за всеки сезон.
Обикновено кадрите представят известни и красиви модели, облечени в изделия на дадена марка, изглеждащи повече от съвършени.
По същия начин стоят нещата и с лансиранията на аромати, придружени със специално заснети видеа.
Сред модните къщи има няколко, които градят своя емблематичен почерк на базата на това да бъдат винаги различни и понякога ексцентрични.
Тази година Kenzo зададе нов стандарт в представянето на тоалетни води и парфюми с новия „Kenzo World”.
Модната къща засне видео, на което виждаме Маргарет Куоли, млада и талантлива танцьорка и актриса. В началото всичко е точно както очакваме – официално, стриктно и стегнато.
До един момент, в който Маргарет не се отпуска изцяло и не започва дълъг и див танц на фона на див саундтрак.
Видеото е дело на носителя на Оскар Спайк Джонс и можете да го видите тук.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/xvGmNwbWRKs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>














Навици след работа, които преобразяват тялото и ума
Сериозна заплаха за сигурността: Няколко дрона прелетяха над Белгия
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Огромна новина за ЦСКА: Обявиха капацитета на "Армията" - променлив е
Челси отново приземи Тотнъм
Байерн отнесе Леверкузен и продължава без грешка
Изненада в Италия: Комо изпусна Наполи
Дневен хороскоп за 2 ноември, неделя
Седмична таро прогноза за 3 – 9 ноември
С какво родените през ноември са толкова интересни?
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар